صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲  ، 
کد خبر : ۲۶۳۷۹۸

بزرگ‌ترین اشتباه یا بهترین اشتباه


 

  مطرح است آقای هاشمی در سفر خود به کرمان در جمع استقبال‌کنندگان گفته است: دوره هشت‌ساله احمدی‌نژاد از دوره بنی‌صدر هم بدتر بود. در مورد صداوسیما هم اظهار داشته: ما هنگام تدوین قانون اساسی آمدیم و اداره صداوسیما را از دیگر سازمان‌ها مستثنی کردیم و بزرگ‌ترین اشتباه ما همین موضوع بود و نباید این کار را می‌کردیم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات