صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱  ، 
کد خبر : ۲۶۴۱۶۳

سخنان حجاریان در مورد خاتمی و احمدی نژاد


آقای سعید حجاریان در جمع برخی از اصلاح‌طلبان گفت: آقای روحانی قطعاً بهتر از خاتمی عمل می‌کند. او تجربه خاتمی را دارد و می‌داند هرچه با نظام هماهنگ‌تر باشد، به نفع ما خواهد بود. او محافظه‌کار است؛ اما حداقل فضا را آرام می‌کند به گونه‌ای که اصلاح‌طلبان بتوانند خود را احیا کنند. حجاریان در مورد آقای احمدی‌نژاد هم گفت: او کارش تمام است. او کشتی‌گیری بود که خوب فن می‌زد، روی تشک کشتی خیلی جسور بود؛ اما دیگر کسی او را به ورزشگاه راه هم نمی‌دهد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات