صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰  ، 
کد خبر : ۲۶۵۱۳۷

بدگویی یا خوشبینی بیش از اندازه!؟


 آقای محمدیان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، گفته است: همه مجلسی‌ها دارند از انتصابات آقای فرجی‌دانا بدگویی می‌کنند؛ اما این‌گونه هم نیست. ایشان در کنار انتصابات بد، انتصابات خوبی هم داشته و ما نباید مطلق بگوییم انتصابات ایشان بد بوده است. آقای محمدیان از انتصابات وزیر بهداشت خیلی راضی بوده و گفته است انتصابات ایشان خیلی خوب بوده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات