آقای سیدهادی خامنهای در جلسه اصلاحطلبان صحبتی داشته که مهمترین محورهای آن بدین شرح است: راهبردهای ما، فتح مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است. فعالیتهای حزبی و رسانهای را باید گسترش بدهیم و آن را کاملاً در دست خود بگیریم و این میتواند ابزار خوبی برای فشار بر حاکمیت باشد. من قبول دارم اغلب دوستان از دولت ناراحتند و ما هم نقدهای جدی به این دولت داریم؛ اما فعلاً باید سکوت کنیم و بهانه به دست رقیب ندهیم. او در مورد فضای امنیت کشور هم گفت: علوی که به اطلاعات رفته، آدم تغییر و تحول نیست. او در این قضیه هیچ کاره است. ما نباید خیلی به آنجا امید داشته باشیم. باید به شورای نگهبان فشار بیاوریم، به گونهای که افراد بیشتری بتوانند از پالایه[فیلتر] این شورا عبور کنند. تعداد داوطلبان و ثبتنامها را افزایش دهیم تا آمار رد صلاحیتشدگان بسیار بالا برود. فضا الآن باز است، سیستم امنیتی به محاق رفته است. ما باید از فضای تنفسی که به وجود آمده، استفاده بیشتری ببریم و بیش از این نباید از این دولت انتظار داشته باشیم.