صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۷  ، 
کد خبر : ۲۶۵۱۵۱

آیا چون پول نداریم ترور می شویم!


 ویژه/معاون وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی مجلس در مورد ترور برخی از دیپلمات‌های ما در خارج از کشور گفت: چون ما پول نداریم، محافظان دیپلمات‌هایمان را کم کرده‌ایم. تعجبی ندارد که آن‌ها را ترور کنند. الآن پانزده نفر در ارتباط با دور زدن تحریم‌ها در خارج از کشور به زندان افتاده‌اند. برای گرفتن وکیل برای آن‌ها، به بیست میلیون دلار نیاز داریم؛ ولی ما از اختصاص این میزان پول عاجزیم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات