صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۶۵۱۵۹

لاری:وضعیت اصلاح‌طلبان خیلی مناسب نیست


ویژه/ آقای موسوی لاری در جمع اصلاح‌طلبان استان هرمزگان گفت: وضعیت اصلاح‌طلبان خیلی مناسب نیست. نمی‌خواهم جو ناامیدی را در بین شما ایجاد کنم؛ اما تا خاتمی خودش به میدان نیاید، هیچ کاری نمی‌شود کرد. با مدیریت خارج از گود و با برگزاری جلسه، چیزی درست نمی‌شود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات