ویژه/ آقای موسوی لاری در جمع اصلاحطلبان استان هرمزگان گفت: وضعیت اصلاحطلبان خیلی مناسب نیست. نمیخواهم جو ناامیدی را در بین شما ایجاد کنم؛ اما تا خاتمی خودش به میدان نیاید، هیچ کاری نمیشود کرد. با مدیریت خارج از گود و با برگزاری جلسه، چیزی درست نمیشود.