ویژه/ نشستی در مرکز بررسیهای استراتژیک ریاستجمهوری با حضور آقایان نوری، آشنا، تاجیک، هادی خانیکی و... برگزار شده است. در این نشست مطرح شد که بزرگترین مشکل آقای روحانی این است که گفتمان مشخصی ندارد. باید یک گفتمان برای وی طراحی کنیم که اگر این گفتمان در جامعه مطرح شود، به یاد روحانی بیفتند. دولت باید ارتباط بهتری با بدنه اجتماع بگیرد و نبود گفتمان اکنون نقطهضعف این دولت تلقی میشود. همچنین گفته شده ما خیال میکنیم نخبگان با ما هستند؛ ولی در حقیقت اینگونه نیست، ما قشر نخبه زیادی در اختیار نداریم که حاضر بشوند در سطح جامعه راه بیفتند و این طرف و آن طرف بروند و سخنرانی کنند و مواضع آقای روحانی را تبیین کنند و این جزو ضعفهای عمدهای است که ناشی از نبود گفتمان مشخص در دولت آقای روحانی است.