جامعه بهائیان در نامه‌ای به آقای روحانی ادعا کردند که حقوق ما رعایت نمی‌شود و مرتب دارند به ما ظلم می‌کنند. گفته می‌شود در جامعه بهائیت مطرح شده و این امیدواری به‌وجود آمده که آقای روحانی به حق و حقوق بهائیان رسیدگی خواهد کرد.