صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۱  ، 
کد خبر : ۲۶۵۶۷۰

نامه بهائیان به آقای روحانی


جامعه بهائیان در نامه‌ای به آقای روحانی ادعا کردند که حقوق ما رعایت نمی‌شود و مرتب دارند به ما ظلم می‌کنند. گفته می‌شود در جامعه بهائیت مطرح شده و این امیدواری به‌وجود آمده که آقای روحانی به حق و حقوق بهائیان رسیدگی خواهد کرد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات