گویاجبهه پایداری مجوز نهایی فعالیت خود را از وزارت کشور گرفته است. پیش از این وزارت کشور به اعضای این جبهه تذکر داده بود که اگر مجوز ارائه ندهید، حق فعالیت نخواهید داشت.