گویا دولت نامه‌ای به صداوسیما زده که برنامه «ثریا» خیلی از دولت انتقاد می‌کند. در مسائل اجتماعی و علمی خیلی سیاه‌نمایی می‌شود و درخواست تعطیلی آن را کرده است.