صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲  ، 
کد خبر : ۲۶۶۱۰۲

مشهد در خطر است


خبرهای زیادی این روزها ازهجوم برنامه ریزی شده سلفی ها به مشهد منتشر شده است. فرمان یکی ازمولوی ها که با عبارت  «علیکم بالمشهد» همراه بود موج جدیدی را باعث شد.  وی پیروان خود را به حضور در این شهر ترغیب کرد، همین جمله طوری اثر گذاشت که در مدت کوتاهی موجی از مهاجرت را به مشهد باعث شد به نحوی که امروز مشهد را به تمام معنی در خطر می بینیم. بسیاری از مناطق استراتژیک این شهر آرام آرام دارد به تصرف در می آید. امروز تعدادی تاکسی تبلیغاتی در این شهر هست که مسافران را تا به مقصد برسانند ده ها شبهه در ذهن او می کارند و آنها را به هتل ها و مسافرخانه هایی مشایعت می کنند که تلویزیون های ان برای پخش  شبکه  های سلفی تنظیم شده اند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات