ازامام جمعه زاهدان نقل شده استاندار جدید از زمانی که منصوب شده، نسبت به ما خیلی بیتوجه است، این در حالی است که با مولوی عبدالحمید ارتباط تنگاتنگی دارد. در جلسات شورای اداری استان، ایشان را دعوت میکند و او را در رأس مجلس مینشاند. یک بار نیز جلسه مدیران را در مسجد مکی برگزار کرده است.