صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰  ، 
کد خبر : ۲۶۶۳۵۴

کلاه گشاد کلاه قرمزی بر سر صدا و سیما


 

بر اساس قرارداد صداوسیما با سازندگان فیلم کلاه قرمزی، برای هر دقیقه این فیلم صداوسیما باید دومیلیون و سیصد هزار تومان پرداخت می‌کرد؛ بخشی از این مبلغ به سازندگان فیلم پرداخت شد، سازندگان این مجموعه برای دریافت مابقی آن، تهدید کردند که بقیه فیلم را پخش نمی‌کنیم که سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرد. یکی از سازندگان در هلند زندگی می‌کند و دیگری در کانادا و تنها برای ساخت این فیلم به ایران سفر کردند. در رایزنی‌هایی که با آن‌ها شد، حتی تهدیدهایی هم صورت گرفت که این آخرین سالی خواهد بود که با شما قرارداد می‌بندیم؛ از این‌رو قبول کردند قیمت به اینجا برسد. همچنین گفتند هنرمندان و افراد مسئله‌داری هم که در این فیلم مورد استفاده قرار گرفته‌اند، مثل اصغر فرهادی، از فیلم حذف شود و مقداری هم تخفیف بدهند و قرار شد طلب خود را در دو مرحله دریافت ‌کنند که گفته می‌شوند دو میلیارد آن را تحویل گرفته‌اند و مابقی طلب را بعداً دریافت کنند. هفت قسمت این سریال، پخش نشده که بناست در مناسبت‌ها به نمایش در بیاید.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات