صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶  ، 
کد خبر : ۲۶۶۹۱۷

ژاکوب:نماینده سینمای ایران را بوسیدم


به گزارش خبرگزاری فرانسه از کن، ژیل ژاکوب رئیس جشنواره سینمایی کن امروز دوشنبه در صفحه توئیتر خود نوشت : روبوسی با لیلا حاتمی عضو هیئت داوران جشنواره کن تنها یک سنت معمول در غرب است.
او در حالی این سخنان را گفت که این ماجرا با انتقاد شدید مقامات ایرانی مواجه شده است.رئیس جشنواره سینمایی کن بامداد امروز دوشنبه نوشت: " من بودم که خانم حاتمی را بوسیدم. در آن زمان او برای من نماینده کل سینمای ایران بود و سپس دوباره خودش شد. " ژیل ژاکوب در پیام بعدی اش نوشت: " این جنجال که بر سر یک سنت معمول در غرب درگرفته است به جا نیست. "

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات