صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸  ، 
کد خبر : ۲۶۷۰۰۲

نامه ضرغامی در مورد مقصر یارانه ها


آقای ضرغامی در مورد عملکرد صداوسیما در زمینه‌های اقتصاد مقاومتی و مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها نامه‌ای به حضرت آقا نوشت و رونوشت آن را به آقای روحانی داد. وی در این مورد گفت: ما تمام تلاش خود را به‌کار گرفتیم و با تمام قوا وارد میدان شدیم و به دولت کمک کردیم، اگر هم در این زمینه موفق نبودیم و مردم از دریافت یارانه انصراف ندادند، به‌خاطر اظهارات و عملکرد خود دولتی‌ها بود. مرتب حرف‌های متناقض می‌زدند، نتوانستند خوب مردم را توجیه کنند که این منابع را کجا می‌خواهند هزینه کنند و به همین علت، مردم به دولت اعتماد نکردند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات