صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۵  ، 
کد خبر : ۲۶۷۰۰۵

کاهش بینندگان شبکه‌های ماهواره‌ای


 

صداوسیما یک گزارش میدانی تهیه کرده و در این گزارش به این جمع‌بندی رسیده است که پایین آمدن کیفیت شبکه‌های ماهواره‌ای و از طرفی پخش یک‌سری سریال‌ها و فیلم‌های جذاب از صداوسیما باعث شده بینندگان شبکه‌های ماهواره‌ای حدود 8 درصد کاهش پیدا کنند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات