صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴  ، 
کد خبر : ۲۶۷۰۲۴

جنگ دو قوه بر سر وات‌ساپ


در تاریخ 14/12/92 اعضای کمیته فیلترینگ به فیلتر کردن شبکه وات‌ساپ رأی ‌دادند. نماینده وزارت اطلاعات هم در آنجا به فیلتر کردن این شبکه اجتماعی رأی مثبت ‌داد که دولت به محض اطلاع از رأی وی، او را برکنار ‌کرد و بعد به دادستانی اعتراض ‌کردند که این رأی‌گیری مخدوش است و نماینده دولت برکنار شده و ایشان سرخود این کار را کرده و نظر دولت در این زمینه مشخص بوده است. دادستانی پاسخ داد: امکان تجدیدنظر در رأی‌گیری وجود ندارد. قوه قضائیه به وزارت ارتباطات و شرکت زیرساخت، دستور داد آن را فیلتر کنند؛ ولی وزارت ارتباطات دستور را اجرا نکرد و در رسانه‌ها اینگونه انعکاس داشت که روحانی دستور متوقف کردن فیلتر وات‌ساپ را داده است. قوه قضائیه نیز اعلام کرد که این از اختیارات رئیس‌جمهور نیست و گفته می‌شود قوه قضائیه به عنوان مدعی‌العموم به این دلیل که مصوبه فیلترینگ را اجرایی نکرد، شکایت کرده و هم‌اکنون تحت تعقیب دستگاه قضایی قرار دارد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات