صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴  ، 
کد خبر : ۲۶۷۳۲۶

خاتمی پرسید: مشکل این کلیپ چه بوده


آقای خاتمی در جلسه‌ای با دانشجویان دانشگاه تهران گفت: من سی‌دی «من روحانی هستم» را دیدم؛ مشکلی نداشت. فیلم مستندی بود. چینش آن هم خیلی خوب بود و اینکه دولتی‌ها به خاطر این کلیپ ناراحت شده‌اند، اصلاً درست نبوده و این باعث شده مردم موضوع را دنبال کنند و آن را ببینند و بگویند روحانی حرف‌های خوبی زده است، انقلابی و در خط نظام بوده است؛ و بپرسند خوب مشکل این کلیپ چه بوده است؟ حاشیه‌سازی دولت در مورد این کلیپ به ضرر خودشان تمام شده است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات