آقای خاتمی در جلسهای با دانشجویان دانشگاه تهران گفت: من سیدی «من روحانی هستم» را دیدم؛ مشکلی نداشت. فیلم مستندی بود. چینش آن هم خیلی خوب بود و اینکه دولتیها به خاطر این کلیپ ناراحت شدهاند، اصلاً درست نبوده و این باعث شده مردم موضوع را دنبال کنند و آن را ببینند و بگویند روحانی حرفهای خوبی زده است، انقلابی و در خط نظام بوده است؛ و بپرسند خوب مشکل این کلیپ چه بوده است؟ حاشیهسازی دولت در مورد این کلیپ به ضرر خودشان تمام شده است.