صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸  ، 
کد خبر : ۲۶۷۳۲۸

جلسات وحدت اصول‌گرایان را شروع شد


 آقای صدیقی، جلسات وحدت اصول‌گرایان را شروع کرده است. وی آقای مصلحی و برخی از وزرای دولت احمدی‌نژاد را در مدرسه خود در ازگل جمع می‌کند؛ چند شب پیش هم میزبان آقای مصباح یزدی بود. وی تلاش می‌کند آن‌ها را به یک وحدت قابل قبول برساند.

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات