آقای صدیقی، جلسات وحدت اصول‌گرایان را شروع کرده است. وی آقای مصلحی و برخی از وزرای دولت احمدی‌نژاد را در مدرسه خود در ازگل جمع می‌کند؛ چند شب پیش هم میزبان آقای مصباح یزدی بود. وی تلاش می‌کند آن‌ها را به یک وحدت قابل قبول برساند.