صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۶۷۵۳۴

وظیفه جدید بهزاد نبوی در دولت یازدهم


آقای بهزاد نبوی، بعد از آزادی از زندان، در دیداری که همفکرانش از مشارکت و مجاهدین با وی داشتند، گفت: وظیفه من کنترل اصلاحات برای برخورد با دولت روحانی است، هرچقدر ما تند باشیم، کار روحانی و چاقوی روحانی به‌ویژه در سیاست خارجی کند می‌شود. روحانی اول باید در سیاست خارجی موفق شود، بعد با دست پر وارد حوزه سیاست داخلی شود. تندروها را باید کنترل کرد. ما الآن همه باید خفقان بگیریم. الآن وقت انتقاد و اعتراض نیست.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات