صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۲  ، 
کد خبر : ۲۶۷۵۳۷

علت مذاکره دوجانبه با آمریکا


آقای عراقچی مطرح کرد که در مذاکرات ظریف و اشتون در استانبول، اشتون اعلام کرد که شما باید با آمریکا به‌طور دوجانبه مشکلاتتان را حل بکنید؛ قبلاً هم این را به شما گفته‌ام، مشکل را با آمریکا حل کنید بعد بیایید در گروه 1+5 کار را ادامه بدهیم. بعد از این موضوع است که ایران تصمیم گرفته مذاکره دوجانبه با آمریکا برگزار کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات