صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲  ، 
کد خبر : ۲۶۷۵۳۸

دیدگاه هاشمی رفسنجانی در مورد رای روحانی


آقای هاشمی رفسنجانی در جلسه‌ای که با برخی از سیاسیون داشت، در مورد آقای روحانی گفت: رأی آقای روحانی، رأی عاریتی و امانتی است و متعلق به خود ایشان نیست و همین را هم دارد از دست می‌دهد. وی خیلی کند و بسیار محتاطانه دارد کار می‌کند و همه تمرکز خود را روی سیاست خارجی گذاشته است. حل مشکلات در سیاست خارجی خوب است؛ اما نه اینکه از دیگر مسائل غفلت شود. مردم زود حوصله‌شان سر می‌رود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات