آقای هاشمی رفسنجانی در جلسهای که با برخی از سیاسیون داشت، در مورد آقای روحانی گفت: رأی آقای روحانی، رأی عاریتی و امانتی است و متعلق به خود ایشان نیست و همین را هم دارد از دست میدهد. وی خیلی کند و بسیار محتاطانه دارد کار میکند و همه تمرکز خود را روی سیاست خارجی گذاشته است. حل مشکلات در سیاست خارجی خوب است؛ اما نه اینکه از دیگر مسائل غفلت شود. مردم زود حوصلهشان سر میرود.