در چند جلسه اخیر دراویش فرقه گنابادی که در محل خانقاه محبوب سمنان برگزار شد، جزوهای با عنوان آداب مجلس فقری توزیع شده است که در قسمتهایی از آن، اقطاب فرقه را نمایندگان خدا و پیغمبر(صلی الله علیه و آله و سلم)و برتر از همه عالم معرفی کرده و بوسیدن زمین و زانوی آنها را بلا اشکال دانسته است.در این جزوه در مطلبی با عنوان آداب رسیدن خدمت علماءربانی و بزرگان دینی» آمده است: اول مرید باید مراد خود را از همه عالم سوای 14 معصوم(علیها السلام)بیشتر دوست بدارد و به او عشق بورزد ، دوم آن که او را نماینده خدا و پیغمبر(صلی الله علیه و آله و سلم)و ائمه هدی(علیها السلام)بداند، هر چه گفت بیچون و چرا بپذیرد، سخن او را سخن امام،رفتار او رفتار امام بداند، مشایخی که از طرف او مجاز هستند به عنوان نمایندگی اطاعت نماید،در حضور آنها صدا را بلند نکند چه آن که آنان نماینده پیغمبر اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) میباشند و احترامشان هم به همین دلیل واجب است، بوسیدن زمین و زانوی آنها در صورت غلبه ارادت و محبت اشکالی ندارد.