صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸  ، 
کد خبر : ۲۶۸۸۰۹

اهانتهای بی‌سابقه‌به یاران نزدیک امیرالمومنین


محمد سروش محلاتی روحانی تندروی حامی فتنه در یادداشتی که در سایت خود منتشر کرده است اهانتهای بی‌سابقه‌ای به یاران نزدیک امیرالمومنین کرده است و مالک اشتر و عمار یاسر و محمد بن ابی بکر را افراطی دانسته است.

او در جمله‌ای سیاسی که دستش را از نوشتن چنین مطلبی رو میکند نوشته است: «افراطی‌ها برای آن که همه امور را به قبضه خود درآورند، چاره‌ای جز "حذف" عناصر معتدل و با تدبیر ندارند». همچنین نوشت است: «عناصر افراطی به دلیل آن که عملکرد "خود" را "شاخص" انقلابی گری و حق طلبی می دانند، لذا دیگران را افرادی سازش کار و بی اراده در برابر دشمن می دانند، و با سوء نیت درباره آنها قضاوت می کنند و از اتهام درباره ایشان ابائی ندارند. ویا آن ها وقت گذاشتن برای مذاکره را هدر دادن وقت و اتلاف زمان می دانند زیرا برای آنها از قبل معلوم است در مذاکره هیچ چیز عوض نمی شود و چه بسا دشمن فرصت برای تجهیز و تدارک بیشتر پیدا می کند».

او در این سلسله یادداشتهای خود که تا کنون سه شماره از آن را منتشر کرده است مالک اشتر و برخی یاران نزدیک امیرالمومنین را به حبس و قتل دگراندیشان، غوغاسازی، جنگ طلب، بی‌اخلاق، درشت‌گو و تندخو، می داند که با تندروی‌ها و حرف گوش نکردنهای خود برای امیرالمومنین درد سر آفریده است!!

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات