* بهروز نعمتی، عضو هیئترئیسه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مناطق آزاد از جمله کیش به حیاطخلوت مدیران و برخی آقازادهها تبدیل شده است و نیز اشاره به اینکه نظارت کافی برعملکرد مدیران مناطق آزاد به ویژه کیش در دورههای مختلف نشده است، گفت: نابسامانیها و ضعف مدیریتی در مناطق آزاد جدی و بسیار آشکار است و قطعاً این معضل در آینده نهتنها نارضایتی مردم را در پی دارد که هزینههای هنگفتی نیز به بار خواهد آورد.