صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸  ، 
کد خبر : ۲۷۲۰۳۶

نظر شجونی در مورد کاندیداتوری احمدی نژاد!


حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو جامعه روحانیت مبارزدر گفتگو با روزنامه با «آرمان» درپاسخ به سوالی مبنی بر اینکه "شما خود به‌عنوان یک صاحب‌نظر و به‌عنوان یکی از شخصیت‌های پررنگ جریان اصولگرایی آیا در صورت کاندیداتوری آقای احمدی‌نژاد حاضرید از ایشان حمایت کنید؟" اظهار کرد:"بنده حمایتی نمی‌کنم، ما کاری به کسی نداریم. اگر شورای نگهبان صلاحیت دکتراحمدی‌نژاد را تائید کند ایشان مسلما رای می‌آورد. چراکه مردم خیلی ازاو خوبی دیده‌اند. چراکه در دهات استخر، ورزشگاه وجاده درست کرده، تونل زده و از این کارها. ما خودمان هنوز هم که به روستاها یا شهر‌ها برای سخنرانی می‌رویم، می‌بینیم که ایشان هوادار دارند. البته بنده تبلیغ نمی‌کنم یا اینکه بخواهم ایشان را تائید کنم که رای بیاورند. نه بنده از این کارها نمی‌کنم." وی همچنین درپاسخ به این سوال آرمان که  "در اخبار می‌خوانیم عده‌ای خواهان ریاست آیت‌ا... ‌هاشمی در مجلس خبرگان هستند، این مساله را چگونه ارزیابی می کنید؟"بیان داشت:"بازهم ایشان که یک بار صلاحیت‌شان برای یک انتخابات ریاست جمهوری احراز نشد، شاید قصد حضور دارد اما مجلس خبرگان تصمیم می گیرد که چه کسی رئیس باشد و به ما ربطی ندارد." عضو جامعه روحانیت مبارز در برابر اصرار خبرنگار آرمان برای گرفتن پاسخ سوال قبلی نظر شخصی خود را این طور بیان کرد :" من که دلم می‌خواهد کشور واقعا یک درون انقلابی دیگری داشته باشد، واقعا دلم می‌خواهد که دزد‌ها را من اعدام کنم. زندان‌ها پر از جنایتکارانی است که در قالب روسای بانک و کارشناسان بانک میلیاردها تومان فساد می‌کنند. در جایی به یک پیرزن ارومیه‌ای که قالیبافی می‌کند سه میلیون وام داده‌اند و هر روز به سراغش می‌روند که پول بیت‌المال را باید پس بدهی و به بعضی دیگر300 میلیون تا پانصد میلیارد وام می‌دهند. من سراغ دارم که 157 میلیارد فقط به یک نفر داده‌اند و او هم در پروژه‌ها خرج نکرده. اینها واقعا مستحق اعدام هستند. من از مسئولان تقاضا می‌کنم وارد گود شوند و مطالبات بانک‌ها را از دزد‌ها بگیرند."

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات