صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۶  ، 
کد خبر : ۲۷۲۱۵۷

این جنگ هم برای ما نعمت می شود


پایگاه بصیرت؛ لاله افتخاری نماینده مردم تهران گفت: جنگ نفتی که کشور عربستان علیه ایران راه انداخته، تبدیل به یک نعمت خواهد شد. مقام معظم رهبری در چند سال گذشته بار‌ها تذکر دادند ولی ما در خواب بودیم و نفهمیدیم که چه کار باید بکنیم؟ ۳۰ درصد بودجه سال آتی وابسته به نفت است ولی فشارهای وارده ما را به سمتی می‌برد تا قطع وابستگی کامل به درآمد نفت را داشته باشیم و این یک نعمت الهی است. 
سایت رجا در گزارشی نوشت.

 

 

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات