صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۵  ، 
کد خبر : ۲۷۲۳۶۶

آرزوی منافقین برای پادشاه جدید عربستان


پایگاه بصیرت،در پی اعلام خبر مرگ پادشاه عربستان سران کشورهای مختلف مرگ وی را به مقامات دولت ریاض و پادشاه جدید عربستان تسلیت گفتند.در این بین  گروهک تروریستی منافقین که عربستان را از دوستان خود می داند در پیامی مرگ پادشاه این کشور را تسلیت گفت. در پیام این گروه جنایتکار که دستش آلوده به خون هزاران انسان بی گناه در ایران، عراق و سوریه است مریم رجوی سرکرده این گروهک به دوستی ملک عبدالله با مسعود رجوی و دعوت های مکرر  پادشاه عربستان از رجوی اشاره کرده و با بیان اینکه ملک عبدالله  ایران را «رأس مار فتنه و ریشه همه مشکلات منطقه» دانسته بود ابراز امیدواری کرده  که رویکرد مقابله این رژیم با ایران بیشتر شود .گفتنی است عربستان درراستای حمایت از گروه های تروریستی از حامیان گروهک در حال انقراض منافقین بوده و تاکنون حمایت های زیادی از این گروهک منفور داشته است .

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات