تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۸  ، 
کد خبر : ۲۷۲۴۹۴

ریشه کنی بی سوادی با کدام سواد!


برخی از معلمان نهضت سواد آموزی در سیستان و بلوچستان برای استخدام در آموزش و پرورش دست به جعل مدارک افراد باسواد می زنند.به گزارش خبرنگار بصیرت ،در سال های اخیر ضعف سیستم نظارتی در نهضت سواد آموزی و آموزش و پرورش باعث شده است که برخی از "نهضت یاران" بدون داشتن حتی یک نفر شاگرد اقدام به جمع آوری کپی شناسنامه افراد باسواد کنند و با این ادعا که این افراد را آنها باسواد کرده اند در یک امتحان کلیشه ای به سنوات خدمتی خود در نهضت سوادآموزی می افزایند تا در  آموزش و پرورش جذب شوند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات