اسماعیل عبدی دبیر کل تشکل غیرقانونی کانون صنفی معلمان ایران مطالب تهدید آمیزی به شرح زیر را در سایت حقوق معلم و کارگر منتشر نموده است:
«به جرأت میتوانم بگویم سونامی دیگری در راه است؟ شایعه تحصن قریب الوقوع و یک دستی همکاران در مقابل ضربه های پیاپی که از سوی حاکمیت با تبعیض و خلف وعده و تحقیر به معلمان وارد می شود، کانون های صنفی را نگران کرده است؟ دولت مردانی که در ساحل این دریا به ظاهر آرام حمام گرفته اند اگر از ماسه های گرم این ساحل برخیزند و چاره ای نیندیشند، بی گمان از آسیب های امواجی که در راه است در امان نخواهند ماند.»