الفبا/سرویس سیاسی؛روزنامه “قانون” رسانه ی تندروی اصلاح طلب با درج کاریکاتوری از حسین شریعتمداری به جمله وی که بعد از توافق هسته ای اظهار کرده بود واکنش نشان داد و در جواب از نگاه یک اسب که حسین شریعتمداری را سوار بر آن نشان می دهد گفته است:«اگر اجازه بدهید بدون افسار هم بلدم برم».
گفتنی است این نوع نگاه اصلاح طلبان به اداره کشور، به بی قانونی و هرج و مرج دامن می زند و یک نگاه آنارشیستی به حکومت است بارها در دوران اصلاحات و همچنین در رسانه های افراطی جبهه اصلاحات تبلیغ شده است و عملا این گونه القاء می کند که اگر مسئولین نظام هم در تصمیم گیری ها دخالت نکنند کشور مسیر خودش را طی می کند.
این در حالی است که این رسانه های تندرو از مدعیان آزادی بیان هم هستند.