
سلام با تشکر از مطالب مفید و ارزشمندتان . آیا استفاده از مطالب و پاورپوین تها برای ایجاد نمایشگاه های تصویری جهت روشنگری مردم بالاخص طلاب و دانشجویان بلا مانع است یا نیاز به مجوز می باشد ممنون 
باسلام کار زیبا وارشمندی است ادامه آن در موارد دیگر شایسته بنظر می رسد5