تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۶  ، 
کد خبر : ۲۷۶۲۷۲

ابتکار وزارت ورزش و جوانان برای ازدواج سایت "همسرگزینی تا همسری" رونمایی می‌شود

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: در این سایت جوانان را به هم نمی‌رسانیم بلکه واسطه‌های ازدواج در آن فعالیت می‌کنند.

اسایت
دکتر محمود گلزاری تصریح کرد: برخی از شبکه‌های خارجی اظهار کردند که ما با راه‌اندازی سایت همسرگزینی تا همسری نقش کنار زدن سایت‌های همسریابی و رواج صیغه را داریم که این در حالی است که ما در این سایت جوانان را به هم نمی‌رسانیم بلکه واسطه‌های ازدواج در آن فعالیت می‌کنند.
وی افزود: یکی از چالش‌های حوزه ازدواج و خانواده آموزش‌های بعد از ازدواج است. قوه قضاییه در این زمینه اظهار علاقه‌مندی کرده و فعالیت‌هایی را با این قوه پیگیری می‌کنیم.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آداب و رسوم دست و پاگیر ازدواج اظهار کرد: معاونت امور زنان و خانواده می‌تواند با تخصیص بودجه در این زمینه مطالعات و سیاست‌گذاری‌هایی انجام دهد. از سوی دیگر بخشی از مشکلات جوانان برای ازدواج به خاطر دیدگاه‌های مادران و برخی دیگر از اعضای خانواده‌هایشان است.
گلزاری در ادامه گفت: قوانین و مقررات حوزه ازدواج و طلاق نیز یکی از چالش‌های این حوزه است. در حال حاضر در کمیسیون فرهنگی مجلس کارگروه اصلاح قوانین فرهنگی راه‌اندازی شده است. در حال حاضر برخی قوانین ازدواج و طلاق را سخت کرده است بنابراین اصلاح و تنقیح قوانین مهم است.
وی تاکید کرد: برخی زنان مطلقه دچار ناامنی هستند. در واقع طلاق آسیب محسوب نمی‌شود بلکه یک مصیبت است و ما مسوول زنان مطلقه به شمار می‌رویم.

منبع: نسیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات