تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۰  ، 
کد خبر : ۲۷۶۳۷۲

یادداشت 2: ادامه جنایت آل‌سعود در عرصه سیاسی


پایگاه بصیرت: نزدیک به سه ماه از حمله وحشیانه هواپیماهای آمریکایی آل‌سعود به مردم سرافراز، بی‌گناه و بی‌پناه یمن گذشته و مزدوران آل‌سعود با حمایت شیطان بزرگ، ارتجاع عرب، رژیم صهیونیستی و سر باز زدن سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی از انجام وظیفه‌شان، هزاران یمنی را شهید و مجروح کرده و تمام زیرساخت‌های این کشور را نابود ساخته‌اند. یکی از سازمان‌های اصلی و مهم بین‌المللی و به بیانی مهم‌ترین آنها که وظیفه دارد در چنین مواقعی مسئولانه وارد ماجرا شود، سازمان ملل متحد است که متأسفانه با این موضوع بسیار مهم و این کشتار آشکار ضدانسانی با تعلل و دفع‌الوقت برخورد کرد و با اینکه همه شواهد حاکی از رفتار جنایت‌آمیز آل‌سعود و تجاوز آنها به کشور یمن بود، هیچ‌گاه به این موضوع اشاره نکرد و آن را محکوم ننمود. این سازمان از چندی پیش اعلام کرد، قصد دارد با حضور طرف‌های درگیر در یمن نشستی در ژنو برگزار کند که برگزاری این نشست با کارشکنی و مانع‌تراشی رژیم پلید آل‌سعود به تأخیر می‌افتاد تا اینکه سرانجام روز گذشته تاریخ نهایی این نشست اعلام شد و بان کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل و عوامل دولت مستعفی و فراری منصورهادی به ژنو رفتند؛ اما عربستان با ادامه کارشکنی‌های گذشته که این‌بار رژیم سودان و مصر نیز با او همدست شده بودند، اجازه ندادند هواپیمای نمایندگان انصارالله به ژنو پرواز کند. این کارشکنی باعث شد بان کی‌مون با حضور کوتاه در نشست ژنو و درخواست آتش‌بس دو هفته در ماه رمضان و خروج نیروهای انصارالله از شهرها، ژنو را ترک کند و ادامه کار را برعهده نماینده سازمان ملل بگذارد. مطابق آخرین خبر، هواپیمای حامل نمایندگان انصارالله ساعت 10 صبح امروز وارد ژنو شد؛ اما باتوجه به درخواست بان کی‌مون که دقیقاً خواست آل‌سعود است که خروج نیروهای مسلح انصارالله از شهرها را خواستار شده بود، نتیجه امیدوارکننده‌ای بر این نشست مترتب نخواهد بود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات