تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷  ، 
کد خبر : ۲۷۹۲۲۲

حاتم بخشی های یک ناتوان!!


 پایگاه بصیرت،حادثه مرگبار سقوط جرثقیل در عصر روز جمعه مورخه 20/6/94 که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از حجاج بیت ا... الحرام شد و  به تعبیر محیرالعقول یک مفتی سعودی که این سقوط را سجده آن جرثقیل خوانده بود، چقدر برای حکومت پادشاهی عربستان هزینه داشت؟به نقل از روزنامه ی سبق ریاض به دستور ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی، یک میلیون ریال سعودی (بیش از نهصد میلیون تومان) به خانواده‌های هر یک از جان باختگان حادثه مسجدالحرام  پرداخت می‌شود. همینطور یک میلیون ریال برای کسانی که در این حادثه دچار معلولیت یا قطع عضو شده‌اند و نیم میلیون به همه‌ی زخمی شدگان ، دو تن از خانواده‌ی زخمی شدگان این حادثه برای دیدار با آن‌ها روادید ویژه دریافت خواهند کرد، دو نفر از خانواده‌ی هر یک از جان باختگان این حادثه برای حج سال آینده مهمان پادشاه خواهند بود،  هیچ یک از مدیران گروه هلدینگ بن لادن که بالابر مسبب حادثه متعلق به آن‌هاست تا پایان تحقیقات اجازه‌ی خروج از کشور را ندارند. همچنین این شرکت تا مشخص شدن نتیجه‌ی تحقیقات اجازه‌ی دریافت هیچ پروژه‌ی جدیدی را نخواهد داشت. براستی این حاتم بخشی ها می تواند آبروی حکومت پادشاهی عربستان که نمی تواند امنیت جانی و سلامت حجاج را در خاک کشورش تأمین کند ،را جمع کند؟ قضاوت با شما ....

 

 

 

 

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات