صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۱  ، 
کد خبر : ۲۸۰۱۰

۹ اردیبهشت بازگشت دوباره جاسوس به ایران


اولى هاینونن، معاون امور پادمان هاى آژانس بین المللى انرژى اتمى که توسط برخى رسانه ها به عنوان جاسوس و عامل سیا معرفى شده نهم اردیبهشت ماه براى برگزارى دور دوم مذاکرات خود به تهران سفر مى کند. به گزارش شهاب نیوز، هاینونن دوشنبه گذشته (۲ اردیبهشت) براى یک مذاکره دو روزه به تهران آمد و به گفته مقامات آژانس بین المللى انرژى اتمى به توافقات مهمى نیز با مسوولان ایرانى دست یافت. بر اساس این توافقات،مقامات ایران موافقت کرده اند براى رفع ابهام هایى که در مورد امکان ارتباط میان فعالیت هاى نظامى و اتمى ایران وجود دارد با آژانس همکارى کنند و تمام سوالات آژانس را پاسخ گویند. گفته مى شود که هاینونن در سفر جدید خود، نظرات رسمى آژانس و البرادعى را درباره نقطه نظرات و پیشنهادات ایران مطرح مى کند و در حقیقت پاسخ برخى از مسایل مورد نظر ایران را با خود به تهران خواهد آورد. اولى هاینونن معاون فنلاندى مدیرکل آژانس بین المللى انرژى اتمى نظرات بسیار تندى در قبال ایران دارد.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات