صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۴۶  ، 
کد خبر : ۲۸۰۳۹

تبانی برای بستن پرونده آوارگان فلسطینی


امریکا و رژیم صهیونیستی برای بستن پرونده آوارگان فلسطینی قبل از پایان ریاست‌جمهوری جورج بوش در امریکا در حال تبانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری المنار، سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان روز گذشته از وجود ادله‌ای خبر داد که موید همکاری برخی کشورهای عربی با امریکا و اسرائیل برای پایان دادن به قضیه فلسطین، آوارگان فلسطینی و یکسره کردن برخی گروه‌های داخلی لبنان است.

صفی‌الدین در ادامه با خطرناک خواندن این تصمیم امریکا تاکید کرد ملت لبنان و سایر ملت‌های عربی و اسلامی باید در قبال توطئه‌های امریکا هشیار باشند. وی در عین حال احتمال بروز جنگ در منطقه را بسیار ضعیف دانست.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات