حمید حاجی عبدالوهاب استاندار و سید محمدتقی شاهچراغی نمایندهی ولی فقیه در استان سمنان درباره سفرمقام معظم رهبری به این استان بیانیه مشترکی صادر کردند.
در متن این بیانیه آمده است:
خدا را سپاس که جلوهای از عیدی یک ماه میزبانیاش را برای مردم عزیز و ولایتمدار خطه پهناور در استان سمنان دیدار یار قرار داد و با خبرهای روحافزا، انتظار دیرین ما را به وصال عزیزی از سلسله پاکان، پرچمدار حکومت علوی، سید جلیلالقدر مزین ساخت.
خرسندیم به استحضار برسانیم ولی امر مسلمین جهان، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی آیتالله خامنهای بر ما و شما منت نهاده و به سرزمین مشاهیر، علما، فضلا، اندیشمندان، ایثارگران و فرهیختگان تشریففرما میگردند و با رفتار علیگونه خود جان دوبارهای به استانمان خواهند بخشید.
مردم خداجوی استان سمنان! اکنون وقت، وقت بیعتی دیگر است. بیعتی زیبا و ماندگار، فرصتی دیگر که ولایتمداری و دینداری خود را با حضوری حماسی در استقبال از آن عالم ربانی به رخ جهانیان بکشیم.
به یقین فرد فرد مردم شریف استان، زن و مرد و جوان و نوجوان که همواره پشتیبان ولایت مطلقه فقیه بودهاند، با حضوری گسترده در استقبال و پذیرایی از مهمان گرانقدرشان، ضمن بهرهگیری از منویات و انفاس قدسی آن فرزانه عظیمالشان خاک قدومش را توتیای چشم نموده و حماسهای دیگر در تاریخ جاودانه استان ثبت خواهند کرد.