صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸  ، 
کد خبر : ۲۸۳۱۳۳

عذرخواهی‌های تکراری

پایگاه بصیرت/وعده‌ها و معذرت‌خواهی اقتصادی در دولت یازدهم به تکراری بی‌پایان تبدیل شده است؛ از وعده گذر از رکود اقتصادی تا بازشدن قفل‌های اقتصادی با کلید مذاکره در برابر معذرت‌خواهی رئیس‌جمهور در مصاحبه تلویزیونی خود به دلیل اجرای دور از شأن توزیع سبد کالا، طلب بخشش اسحاق جهانگیری به دلیل ناتوانی دولت در ایجاد شغل برای جوانان و عذرخواهی روز گذشته محمدباقر نوبخت از اوضاع اقتصادی که شایسته ملت ایران نیست!

البته اینکه مسئولان ارشد دولتی تا این حد به موضوع اقتصادی حساس بوده و خود را به پاسخگویی و عذرخواهی بابت ناکارامدی سیاست‌ها و اشتباهات‌شان ملزم می‌دانند، تحسین‌برانگیز است؛ اما آیا بهتر نیست دولت راه چاره‌ای برای حل این معضلات بیندیشد و گام‌های مؤثری برای رفع مشکلات اقتصادی بردارد؟ دولت یازدهم در سال‌های پشت سر گذاشته خود، همواره تلاش کرده است بهبود اوضاع اقتصادی کشور را به تحریم‌های غربی آمریکایی و مذاکرات هسته‌ای گره بزند و عملاً از اقدام جدی برای بهبود وضعیت اقتصاد کشور استنکاف کرده است. موضوعی که هشدار چهار وزیر با ارسال نامه‌ای درباره اوضاع اقتصادی و اعتراض بسیاری از اقتصاددانان را به همراه داشته است. تا آنجا که حتی بسیاری از اقتصاددانان همسو با دولت نیز نسبت به عملکرد دولت واکنش نشان داده‌اند و با ضعیف خواندن عملکرد دولت تأکید می‌کنند، دولت چشم خود را بر بسیاری از واقعیت‌های اقتصادی بسته است.

گفتنی است، همه اینها درست در حالی اتفاق می‌افتد که دولت برنامه جامع اقتصاد مقاومتی و تأکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مبنی‌بر توجه به تولید ملی را در برابر خود دارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات