صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹  ، 
کد خبر : ۲۸۳۱۹۴

پژوهشگاه امام صادق(ع)700 عنوان کتاب منتشر کرده است

رئیس و اعضای ستاد برگزاری جشنواره سلمان فارسی با حضرت آیت الله مکارم شیرازی دیدار کردند.
به گزارش خبرنگار بصیرت در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه ضمن تسلیت ایام محرم گفت: بیش از سه دهه است که پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق(ع) در قم مشغول فعالیت است و تا کنون بیش از 700 عنوان کتاب را منتشر کرده است.
وی با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های اصلی این پژوهشگاه خدمت‌رسانی پژوهشی در حوزۀ علوم اسلامی و انسانی به نیروهای مسلح است، افزود: در همین رابطه این پژوهشگاه در نظر دارد در هفتۀ پژوهش(26 آذر ماه 1394) جشنواره‌ای را تحت عنوان جشنواره سلمان فارسی در قم برگزار کند. ضرورت برگزاری چنین جشنواره‌ای در سطح نیروهای مسلح، ارتقای شأن و جایگاه پژوهش، شناسایی نخبگان در نیروهای مسلح و جهت‌دهی به فعالیت‌های پژوهشی است.
بنابر همین گزارش آیت‌الله مکارم شیرازی هم با تسلیت ایام محرم بیان داشت: از توضیحات شما مشخص است کارهای مهمی انجام داده‌ و می‌دهید. در شرایط فعلی دشمن از راههای مختلف وارد می‌شود؛ جنگ‌های نیابتی، کارهای نفوذی که می‌گویند خودشان را گرفتار خودشان کنیم و کار دیگر آنها شبهه افکنی، جنگ نرم و ... است، که ما باید در تمامی این جبهه‌ها فعال باشیم نه اینکه حالت دفاعی داشته باشیم بلکه باید حالت هجومی به خود بگیریم.
وی درباره نامگذاری این جشنواره افزود: گزینه سلمان فارسی در این شرایط به‌خصوص اینکه زندگی سلمان فارسی در رابطه با اقتصاد مقاومتی است، بسیار گزینه خوبی است. سلمان فارسی ایرانی است و افتخاری است برای ایرانیان.
آیت الله مکارم شیرازی در پایان خاطرنشان کرد: امروز باید از همه ابزارها استفاده کنیم و چون دشمن با تمام وجود به میدان آمده و ما باید وارد شویم. من هم برای شما و همکارنتان در این مسیر دعا می کنم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات