صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹  ، 
کد خبر : ۲۸۳۳۲۰

سرافراز: زمان اختصاصی به موافقان برجام در صداوسیما ۱۸۰۰ دقیقه بیش از مخالفان آن بود

رئیس صدا و سیما با رد انتقادات نسبت به رویکرد رسانه ملی در جریان بررسی برجام گفت: در صداوسیما، حدود ۳۸۰۰ دقیقه زمان به تیم مذاکره کننده و موافقان برجام و حدود ۲ هزار دقیقه به منتقدان برجام داده شده
پایگاه بصزت به نقل از نسیم:
 محمد سرافراز در گفتگویی در خصوص انتقاداتی که برخی افراد نسبت به رویکرد رسانه ملی در جریان بررسی برجام داشته‌اند، گفت:طبق گزارشی که به مجلس هم داده شد، سازمان صداوسیما در خصوص برجام رویکرد مناسبی اتخاذ کرده بود.
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بر همین اساس تصریح کرد: حدود 3800 دقیقه زمان به تیم مذاکره کننده و موافقان برجام و حدود 2 هزار دقیقه زمان به منتقدان برجام داده شده است که این امر نشان دهنده رویکرد مناسب رسانه ملی در این امر است.
وی افزود: اکنون وظیفه تمام دستگاه ها از جمله صداوسیما، دولت و مجلس، مسئولیت سنگینی در قبال فرمایشات مقام معظم رهبری است که آنچه را ایشان مد نظر داشته‌اند اجرا کنند و روند امور به گونه ای نشود که ایران تعهدات خود را نسبت به برجام انجام دهد اما در مقابل آمریکا و سایر قدرت‌ها، تحریم ها را برطرف نکرده یا صرفا با برطرف کردن بخشی از آن، برجام را به درستی اجرا نکنند.
رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم کمک کنیم تا برجام به درستی اجرا شود.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات