صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱  ، 
کد خبر : ۲۸۳۳۳۰

الحوثی: شاهد پیروزی‌های بزرگ در آینده نزدیک خواهیم بود

رئیس کمیته عالی انقلاب مردم یمن تأکید کرد: به یاری خداوند طی روزهای آینده همه غافلگیر خواهند شد، اگر خداوند بخواهد شاهد پیروزی‌های بزرگی خواهیم بود که باعث التیام دردهای ملت خواهد شد.
پایگاه بصیرت به نقل از مشرق:
محمد‌علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در گفت‌وگو با شبکه ماهواره‌ای الیمن به سؤالات مختلف درباره جنگ‌افروزی آل‌سعود علیه یمن و تحولات مرتبط با آن اشاره کرده است.
الحوثی از ایستادگی و مقاومت ملت یمن در برابر تجاوزات مستمر ائتلاف کشورهای متجاوز عرب به سرکردگی آل‌سعود و موفقیت‌های ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه‌های نبرد با اشغالگران سعودی، اماراتی، قطری، سودانی و مزدورانشان تمجید کرد.
وی افزود: نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی با ایستادگی حماسی خود تمام آنچه را در توان داشته‌اند به‌خاطر خداوند و میهن به‌کار گرفته‌اند و این ویژگی چشمگیری است که ما در این نیروها دیده‌ایم.
الحوثی از دستاوردهای امنیتی در زمینه مقابله با مزدوران تکفیری عربستان خبر داد و گفت: شمار زیادی از مزدوران تاکنون دستگیر شده‌اند.
وی افزود: در حال حاضر یک رویارویی واقعی و واضح در جبهه‌ها وجود دارد و کمیته  انقلاب از همان ابتدا، مقابله با این گروه‌های تکفیری را اعلام کرد. ما این گروه‌ها را بخشی از طرح ویرانگر و تخریبی کشورهای متجاوز قلمداد می‌کنیم، آنها بخشی از ابزارهای متجاوزان برای کشتار ملت یمن هستند.
وی در اشاره به حجم سنگین هجمه رسانه‌ای عربستان و دیگر کشورهای متجاوز به یمن و تلاش آنها برای شعله‌ور کردن آتش مناقشات قومی و نژادی و مذهبی در یمن همزمان با تجاوزات نظامی‌شان بر ضرورت مقابله فراگیر با این هجمه از طریق رسانه‌های مردمی حامی وحدت، استقلال و تمامیت ارضی و انقلاب یمن تأکید کرد.
الحوثی اظهار داشت: ما بر این باوریم که مزدوران در داخل بیشتر از آنکه دستاوردی کسب کنند، ناکام بوده و شکست خورده‌اند و متجاوزان با وجود تمام امکاناتی که به خدمت گرفته‌‌اند، ناکام بوده و شکست خورده‌اند، آنها جز طرح‌های ویرانگر و کشتار و تخریب زیرساخت‌ها چیز دیگری به ملت یمن نداده‌اند.
وی افزود: هیچ‌یک از قشرهای مردم یمن موافق این طرح‌های کشتار و ویرانگری و تجزیه‌طلبانه نیستند، به همین سبب ملت یمن از باب مسئولیت‌پذیری خود و آگاهی از پیامدهای این طرح‌ها به مخالفت با آن برخاسته‌اند.
رئیس کمیته عالی انقلاب یمن تأکید کرد: شکست مفتضحانه متجاوزان روز به روز آشکارتر می‌شود و برای همه این حقیقت آشکار شده است که آنها در زمینه نظامی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی شکست خورده‌اند.
وی به تلاش‌های دشمنان ملت یمن و مزدورانشان برای شکست توافق‌نامه صلح و مشارکت در داخل اشاره کرد و  گفت: هدف آنها گفت‌وگو نیست، بلکه گفته‌اند به‌خاطر گفت‌وگو با ما خواهند جنگید، آنها باعث شکست گفت‌وگوها و طرح تفاهم شدند. به گفته الحوثی‌، جمال‌ بن‌‌ عمر (نماینده سابق دبیرکل سازمان ملل در امور یمن) شاهد کارشکنی طرف‌های مزدور سعودی بوده است.
الحوثی گفت: ما منصور هادی و اطرافیانش را عروسک‌هایی می‌دانیم که متجاوزان از آنها برای تخریب و نابودی یمن و آینده آن سوء‌استفاده می‌کنند، معنای بمباران تمام زیرساخت‌ها چیست؟ آنها خراب کردند، کشتند و آواره کردند.
الحوثی گفت: به یاری خداوند طی روزهای آینده همه غافلگیر خواهند شد، اگر خداوند بخواهد شاهد پیروزی‌های بزرگی خواهیم بود که باعث التیام دردهای ملت خواهد شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات