صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶  ، 
کد خبر : ۲۸۳۵۳۵

تغییر ماهیت جمهوری اسلامی

لطف‌الله فروزنده عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به تلاش دشمن برای تغییر ماهیت جمهوری اسلامی با تاکتیک نفوذ، اظهارداشت: راهبرد آمریکا در حوزه هسته‌ای در قببل ایران، از بین بردن انقلاب اسلامی بود که در این راه تمام ابزارهای خود را نیز به کار گرفت اما موفق نشد.
پایگاه بصیرت: عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه برخی با بزک کردن چهره آمریکا می‌خواهند دشمنی این کشور علیه ملت ایران را بپوشانند، گفت: روحیه کدخدا پذیری است که زمینه نفوذ آمریکا به کشور را فراهم می‌کند.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران افزود: امروز هم آمریکا همان راهبرد (از بین بردن انقلاب اسلامی) را دنبال می‌کند اما بخاطر قوت گرفتن نظام جمهوری اسلامی و گفتمان انقلاب اسلامی، آمریکا تاکتیک خود را تغییر داده و این‌بار از طریق نفوذ می‌خواهد به تغییر ماهیت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی برسد.
وی ادامه داد: متأسفانه تفکری بین برخی خواص ما وجود دارد که آمریکا را دشمن نمی‌دانند و بعضا شیفته آمریکا هستند و تصورشان این است که نمی‌شود بدون آمریکا زندگی کرد. این روحیه کدخدا پذیری است که زمینه نفوذ آمریکا به کشور را فراهم می‌کند.
عضو هیأت علمی دانشگاه تربیت مدرس تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد در دستگاه‌های اجرایی کشور چنین تفکری دارند و تلاش می‌کنند با بزک کردن چهره آمریکا، دشمنی این کشور علیه ملت ایران را بپوشانند. طبیعتاً این اقدامات زمینه نفوذ فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را فراهم می‌کند.
فروزنده با تأکید بر اینکه مسئولان ما باید با موضع صریح و شفاف خود نشان دهند نماینده واقعی مردم انقلابی هستند، اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان داد که دشمنی آمریکا را بخوبی می‌بینند و اینکه این دشمنی کاهش پیدا نکرده است.
عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران در پایان با بیان اینکه مسئولان باید مقابله با پدیده نفوذ را جدی بگیرند، گفت: راه این مبارزه این است که ما ضمن هوشیاری نسبت به اقدامات دشمن، از توانمندی‌های خودمان در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نهایت استفاده را ببریم.
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات