صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶  ، 
کد خبر : ۲۸۴۸۷۷

سرسام‌اسرائیل‌از130هزارموشک‌حزب‌الله

فرمانده پدافند ارتش صهیونیستی نسبت به انباشت 130 هزار موشک ویرانگر در زرادخانه‌های حزب‌الله لبنان ابراز نگرانی کرد.
پایگاه بصیرت: به گزارش روزنامه رأی‌الیوم، تزیوکا حایموویتز گفت زرادخانه موشکی حزب‌الله به بیش از 130 هزار موشک می‌رسد و ما قادر به رهگیری موشک‌های آنها نیستیم. موشک‌های حزب‌الله می‌توانند هر مکانی در عمق اسرائیل را هدف قرار دهند.

وی گفت: ایران، حماس و حزب‌الله به ارتقا زرادخانه نظامی خود از لحاظ کیفی و کمی ادامه می‌دهند تا موشک‌هایشان با دقت به هدف برخورد کند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما این ژنرال اسرائیلی تصریح کرد: حملات احتمالی حزب‌الله بسیار خطرناک خواهد بود و منجر به ویرانی شدید و کشته‌های زیاد در اسرائیل خواهد شد.

«امیر بوحبوط» تحلیلگر امور نظامی اسرائیل گفت: دشمنان تل‌آویو یعنی ایران، سوریه، حزب‌الله و جنبش حماس در بهبود کمی و کیفی موشک‌های خود قدرت زیادی بدست آوردند بنابراین دشمنان اسرائیل اکنون می‌توانند هر نقطه در تل‌آویو را مورد هدف قرار دهند زیرا آنها انواع مختلفی از موشک‌های پیشرفته و به روز در اختیار دارند.

این روزنامه در ادامه نوشت: دشمنان اسرائیل تحقیقات زیادی انجام می‌دهند تا دکترین جدید نظامی تل‌آویو را دور بزنند و بتوانند از سامانه‌های ضد موشکی اسرائیل از جمله «گنبد آهنین»، «عصای سحرآمیز» و موشک‌هایی از نوع «هیتس» در امان باشند.

ژنرال اسرائیلی تأکید کرد: در کنار پیشرفت دکترین نظامی، دشمنان اسرائیل به منظور غافلگیر کردن تل‌آویو تلاش می‌کنند پایگاه‌ها و سکوهای موشکی خود را مخفی نگه دارند زیرا تکنیکی که دشمنان دنبال می‌کنند مبتنی بر دو عنصر است. تبدیل عمق اسرائیل به میدان جنگ و افزایش میزان سکوهای موشکی به سمت مراکز پرجمعیت در اسرائیل برای اینکه تلفات زیادی در بر داشته باشد.

وی تأکید کرد: تمام شهروندان اسرائیل باید این حقیقت را بدانند که در معرض حمله موشکی گسترده قرار خواهیم گرفت زیرا نمی‌توانیم تمام موشک‌ها را رهگیری کنیم.
منبع: فردا نیوز
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات