صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵  ، 
کد خبر : ۲۸۴۹۰۷
با حضور در جمع خبرنگاران

وزارت کشور اظهارات هاشمی را رد کرد

معاون امنیتی وزیر کشور با تکذیب سخنان روز گذشته هاشمی رفسنجانی گفت: موضوع ورود برخی افراد برای بمب‌گذاری در سه نقطه کشور صحت ندارد.
پایگاه بصیرت: حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور صبح امروز در جمع خبرنگاران به اظهارات روز گذشته هاشمی رفسنجانی در همایش «وحدت حوزه و دانشگاه» که دانشگاه آزاد اسلامی در واحد یادگار امام (ره) برگزار شده یود واکنش نشان داد و گفت: موضوع مطرح شده درباره ورود برخی افراد برای بمب گذاری در سه نقطه از کشور صحت ندارد.

هاشمی رفسنجانی در این سخنان گفته بود: «چند روز پیش 3 نفر از شرق کشور وارد شدند و مأموریت داشتند که حرم امام رضا (ع)، قم و نمازجمعه را منفجر کنند، به آنها گفته بودند شما می‌روید روحانیون یا پاسداران را می‌کشید وقتی آمدند در نمازجمعه تهران با فضا آشنا شدند دیدند که انبوه مردم حاضر هستند و یکی از آنها گفته بود که من برای کشتن مردم نیامدم و این کار را نمی‌کنم. دومی هم این کار را نکرد سومی هم خواست فرار کند او را گرفتند دونفر بعدی را هم گرفتن و حالا حقایقی را مطرح کرده‌اند.»

(متن کامل اظهارات روز گذشته هاشمی رفسنجانی را از اینجا بخوانید.)

ذوالفقاری در ادامه اظهارت خود در جمع خبرنگاران افزود: در سال گذشته برنامه ریزی کرده بودند که اقداماتی راانجام دهند ولی قبل از اقدام جلوی آنها گرفته شد.

وی ادامه داد: دشمنان یک سری اهدافی را تعیین کرده اند از آن سوی مرزها ولی قبل از وارد شدن عملیات آنها خنثی شد و تجهیزات آنها ضبط شد.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: از ابتدای امسال فقط دومورد تهدید وجود داشته است، در ایام اربعین تهدیداتی از آن سوی مرزها داشتیم.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات