صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳  ، 
کد خبر : ۲۸۴۹۵۰

نگرانی گسترده افراطیون از ائتلاف فراگیر اصولگرایان

اعلام ائتلاف در جبهه بزرگ اصولگرایان، افراطیون مدعی اصلاح‌طلبی را آشفته و نگران کرده است.

نشانه این نگرانی آمیخته با خشم تیترها و تحلیل‌های مشابه نشریات زنجیره‌ای است. روزنامه اجاره‌ای بهار که قبل از این ولایت امیر مؤمنان(ع) را منکر شده تیتر اول خود را به این عبارت اختصاص داد «ائتلاف اصولگرایی به کام پایداری». و این در حالی است که ائتلاف اصولگرایان حاصل کنار آمدن همه طیف‌ها شامل حزب مؤتلفه اسلامی، جمعیت رهپویان، جمعیت ایثارگران، جبهه پیروان خط امام و رهبری، جبهه پایداری، حامیان لاریجانی و حامیان قالیباف در کنار هماهنگی باجامعه مدرسین و جامعه روحانیت است.

روزنامه آرمان نیز تیتر اول خود رابه این عبارت سراسیمه و خلاف واقع اختصاص داد؛ «نه» لاریجانی به ائتلاف اصولگرایان- دود سفید از دودکش اصولگرایان بلند نشد. این در حالی است که لاریجانی ضمن اعلام همراهی با ائتلاف اصولگرایان، تشکیل حزب موسوم به رهروان ولایت را به تأخیر انداخته است. برخی اعضای رهروان نظیر جلالی، نعمتی و... دنبال راه‌اندازی حزب و مخالف همراهی لاریجانی با ائتلاف بزرگ اصولگرایان هستند.

روزنامه شرق نیز تیتر زد «پس از لاریجانی، قالیباف هم از ائتلاف اصولگرایان کناره گرفت». و آفتاب یزد در تیتر خود نوشت: «اصولگرایان در آمپاس».

منبع: کیهان
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات