صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۷  ، 
کد خبر : ۲۸۵۱۱۶

مهمانی شام 600 نفره برای نامزد

نماینده یکی از شهرهای غربی کشور هفته گذشته ضیافت 600 نفره برای نامزدی مجدد در انتخابات مجلس ترتیب داد.

پیش از این اخباری منتشر شده بود که آقای «ن» به جای شهر خود از تهران نامزد می‌شود. وی که طی ماه‌های اخیر میان اعتدال‌گراها، اصلاح‌طلبان و اصولگرایان بازی کرده، مهمانی شام 600 نفره در شهر خود ترتیب داده و گفته است «اگر مردم شهر قاطعانه از من حمایت و پشتیبانی کنند، برمی‌گردم و از همین جا نامزد می‌شوم».

وی از حضار خواست با نفوذی که بین طایفه و فامیل و اطرافیان خود دارند، تلاش‌ها و خدمات این نماینده را بیان کنند.  «ن» همچنین خواستار این شده که حامیان وی پاشنه کشیده و قاطع حمایت کنند تا او بتواند باز هم خدمتگزار مردم باشد.

در این مهمانی شام از هر روستا عده‌ای خاص که بیشتر آنها بزرگان و ریش سفیدان و معتمدان بودند دعوت شده بودند و از سطح شهر نیز تعداد زیادی از فرهنگیان و کارکنان آموزش و پرورش و مدیران و کارمندان به ویژه مدیرانی که با پیگیری‌های وی منصوب شده‌اند حضور داشتند.

در عین حال عده‌های از حضار خواستار برخی تغییرات در سطح مدیران شهر شدند.

اصلاح تاکتیکهای تبلیغاتی و ساز و کارهای جلب و مشارکت مردم و کسب آرای بیشتر از دیگر مواردی بود که در این مهمانی به آن پرداخته شد.

این ضیافت 600 نفره در منزل مسکونی یکی از سرمایه‌داران شهر برپا شد.

چند روز پس از این مهمانی، ارزیابی‌های بعدی موجب شده که نماینده مذکور میل به تغییر حوزه انتخابی خود و نامزدی از حوزه تهران کند.

منبع: کیهان

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات