صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱  ، 
کد خبر : ۲۸۵۳۷۴
آیت الله موحدی کرمانی در همایش سراسری اصولگرایان:

هدف اصلی تشکیل مجلس در خدمت اسلام

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: باید از خدا بخواهیم که اگر وارد اصولگرایان شدیم، هدفمان دین و تشکیل مجلسی در خدمت اسلام، تابع ولایت و در خدمت مردم باشد.
پایگاه بصیرت: آیت الله محمدعلی موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز صبح امروز طی سخنانی در اولین گردهمایی سراسری شورای ائتلاف اصولگرایان که با عنوان «بصیرت و تجدید میثاق با ولایت» در تهران برگزار شد، مقطع کنونی را مقطعی حساس عنوان کرد و اظهار داشت: باید از خدا بخواهیم که اگر وارد اصولگرایان شدیم، هدفمان دین و تشکیل مجلسی در خدمت اسلام، تابع ولایت و در خدمت مردم باشد.

وی افزود: مبادا گروه گرایی و سهم خواهی در ورود ما به این گروه اصولگرا نقش داشته باشد. باید روحیه‌ای داشته باشیم که اگر بر اساس تصمیم شورای مرکزی ائتلاف، عده ای اصلح انتخاب شدند ولی از حزب متبوع ما کسی نیست، ذره‌ای ناراحت نشویم.

موحدی کرمانی با بیان اینکه اگر اخلاص باشد، مورد لطف خدا قرار می‌گیریم، گفت: وقتی اخلاص باشد دیگر بر سر صندلی مجلس دعوا نمی شود و فرد می‌گوید اگر با آمدن من رای اصولگرایان می شکند، پس کنار می روم.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز دلیل بسیاری از شکست ها را نبودن اخلاص عنوان کرد و گفت: شرک خفی این است که در عمل خود، غیر خدا را وارد کنیم.
منبع: مشرق
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات