صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵  ، 
کد خبر : ۲۸۵۵۰۱

پیوستن جمعیت حامیان انقلاب به اصولگرایان

جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با موافقت رئیس شورای همگرایی اصولگرایان به جمع این شورا پیوست.
پایگاه بصیرت: پیوستن این جمعیت به شورای همگرایی اصولگرایان پس از دیدار علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی با حجت الاسلام سید رضا تقوی انجام شد.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های چندساله  این جمعیت و ابراز علاقه به حضور در جلسات شورای همگرایی اصولگرایان بر ضرورت حفظ وحدت در بین احزاب اصولگرا تاکید کرد.

علی کیهانیان همچنین با ارایه طرح ها و پیشنهادات جمعیت حامیان انقلاب اسلامی برای انتخابات پیش رو افزود: در شرایط امروز لازم است تمامی احزاب اصولگرا به صورت قانونمند و سیستمی با تعامل منطقی در قالب شورای دبیران کل احزاب همسو در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

وی با یادآوری اینکه یکی از آسیب ها در ائتلاف اصولگرایان محدودیت حضور احزاب همسو در ائتلاف بوده است، تصریح کرد: باید از حضور اشخاص و گروه هایی که امتحان خود را در عرصه خدمت به مردم پس داده اند و مردم را دچار بی اعتمادی کرده اند جلوگیری شود که این موضوع در افزایش مشارکت مردم در انتهخابات موثر خواهد بود به شرط اینکه افراد سهم خواهی نداشته باشند.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه جمعیت حامیان انقلاب اسلامی باید موضع خود را به صورت شفاف بیان کند از حضور این جمعیت در جلسات این شورا استقبال کرد.

حجت الاسلام تقوی گفت: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی باید مشارکت بیشتری در شورای همگرایی اصولگرایان داشته باشد و در کمیته های زیرمجموعه این شورا نقش آفرین باشد.

وی ساختار شورای همگرایی اصولگرایان را دارای در دو حلقه شناسایی و تعیین نامزدهای انتخاباتی و اجرایی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه اقدامات خوبی در جهت وحدت واقعی اصولگرایان صورت گرفته است.

تقوی همچنین بر ضرورت شکل گیری شورای فقها در راس شورای همگرایی اصولگرایان تاکید کرد.
منبع: جوان
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات